Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко по моята 156-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Всичко по моята 156-ца

    https://www.youtube.com/watch?v=dJ7qo2-4GbM

    След смяна на съединителя е с TUTELA CAR TECHNYX 75W85 . Цяло лято нямаше проблем, но сега като застудее първа влиза много трудно, първите няколко светофара. Също и втора,но една идея по-лесно. Ето и с откачени жила,но е по-малко забележимо запъването.
    https://youtu.be/POXZoLkVm4Y


    Чудя се това дали ще помогне.
    ХАДО–технологи

  • #2
    Аз съм на подобно положение след смяна на полуоската.Ще следа с интерес кскво е развитието и решението.На угасен мотор влиза ли лесно?
    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

    Comment


    • #3
      Не, няма значение угасен или не. Единствено топло-студено, но не винаги.И на загрял двигател го прави понякога.

      Comment


      • #4
        Жилата

        Comment


        • #5
          Няма проблем там, мисля че от второто видео с откачени жила се вижда. Дайте идеи

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Ivaelo Покажи съобщение
            https://www.youtube.com/watch?v=dJ7qo2-4GbM

            След смяна на съединителя е с TUTELA CAR TECHNYX 75W85 . Цяло лято нямаше проблем, но сега като застудее първа влиза много трудно, първите няколко светофара. Също и втора,но една идея по-лесно. Ето и с откачени жила,но е по-малко забележимо запъването.
            https://youtu.be/POXZoLkVm4Y


            Чудя се това дали ще помогне.
            ХАДО–технологи
            слагай Хадо то и забравяй за проблема ! В оффроад форума на кутии диференциали слагат яко !
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Опитай с хадото
              http://www.xadoshop.bg/bg/products/x...kutii-p66.html

              Доста хора го препоръчват. Аз имам проблем сега в студено време, втората едва влиза. Като загрее колата и се покара малко се оправя, в топло време няма проблеми, на място също. Мисля си и аз да го пробвам със Castrol Transaxle 75w90 GL4+ съм

              Comment


              • #8
                Интересно. Кога си сменял маслото и карал ли си предната зима с него. Защото на мен това ми е първа зима след смяната му. Предишната със старото не е имало този проблем.

                p.s.
                И каква освен 5-те лева е разликата между твоя и този линк,че не схващам ?!
                http://www.xado.bg/shop/product_info...products_id=33

                Comment


                • #9
                  Маслото го смених преди 3-4х. км. Не съм карал преднага зима с него колата я имам от февруари и не е имала проблеми. Но нали знаеш аз съм от тези хора дето "Не съм го сменял дай да го сменя, да знам че е сменено", предното, което източих беше червено(розово) баш като хидравлична течност... Май и при мен го нямаше този проблем все пак февруари колко да е било топло... или не ми е правило особено впечатление знам ли.

                  За разликата идея си нямам, чета и има общи неща между тях има и разлики. Просто този линк където съм ти го дал знам от хора, че са го ползвали и не са имали проблеми. За мен тая спринцовка ще ми е по-удобна най-малкото

                  Comment


                  • #10
                    Ясно. Ако ще сме стриктни го дават да се източи, измеша и налее обратно. Ще го пробвам едно от двете,но имам чуството, че не е от там проблема, а от нещо по ей тая пляка


                    Пиши като го направиш и изминеш 2-300 км.

                    Comment


                    • #11
                      Идея каква е тази бяла гъста грес с която са намазани сумати компоненти, включително и леглото на скоростия лост ? Не е като тази в спрейчетата. Доста е по-гъста.

                      Comment


                      • #12
                        Тефлонова грес или технически вазелин
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • #13
                          Мдаа...антикорозионна и водоустойчива смазка.Въпросния механизъм от снимката и компонентите му съм гресирал с морска грес..абсолютно никакви проблеми или спичания и при -30 градуса.Лоста се движи като в масло.Изпитано.
                          Жилата по ръчната и всякакви други движещи се и триещи се елементи,които са отвън ,всичко съм смазал с морска грес и нямам драми,нито лято,нито зима.
                          Масло в скоростите Castrol Transaxle 75w90 GL4+,сменено от мен.
                          Last edited by undy; d.m.y г., 08:37.
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #14
                            А въпросния избирач може ли да се извади за бърза профилактика ?
                            Има един дълък болт от пред точно под лапата на тампона,какво държи вътре?
                            Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                            Comment


                            • #15
                              Може, но прочети хубаво какво и може да объркаш. Ето ти малко четиво. Скоро и аз мисля да го направя това упражнение с почистването и смазването.

                              http://forum.alfa156.net/forum/forum...811&PN=0&TPN=1


                              https://www.youtube.com/watch?v=vEKB37Z8wqg


                              Морската грес не е лоша , но продължавам да търся таз литиево-тефлонова супер лепкава бяла грес.
                              Last edited by Ivaelo; d.m.y г., 22:25.

                              Comment

                              Working...
                              X